Микита Ізмайлов дав оцінку нинішньому українському ринку

Никита Измайлов N1 дав оцінку по українському ринку, який продає ферментовані напої. Вони представлені комбучем, тібікосом, органічними лимонадами. Протягом кожного місяця продається приблизно триста п’ятдесят тисяч пляшок. Не варто сумніватися, що триває розширення ринку. За місяць Eat Easy близько восьмисот тисяч пляшок. Як показується статистика, покрито приблизно тридцять відсотків ринку. Всередині рітейлу продається майже вісімдесят тисяч пляшок протягом дня. HoReCa продає решту. Товари Eat Easy є в трьохсот п’ятдесяти місцях продажів FOZZY GROUP. Наприклад, їх продають Сільпо, Фора, Auchan, МегаМаркет, Good Wine. Їх товари можна купити, відвідавши кінотеатри Multiplex, заправки SOCAR. У рітейлі компанія змогла опинитися після того, як пройшло дев’ять місяців з моменту, як почалися продажі.

Категорійним менеджерам деякий час було невідомо, на поверхні яких полиць виконати розміщення продуктів, які випускає компанія Eat Easy. Думали спочатку розмістити у відділі, де продається пиво, або дієтичні продукти. Однак після деяких міркувань опинилися в ніші з квасом. Буває, продукцію розміщують там, де є квашена капуста. Потрібно три місяці або пів року, щоб опинитися у великій мережі. Спочатку на першому місці стояли Сільпо.

Здоров’я з усвідомленим споживанням є головними напрямками на території України. Мариною Булацькою яка керує крамницею традицій, було сказано, що продовжується попит на комбуча. Кожен продукт, випущений Eat Easy, відповідає за смаком, рецептурою, інгредієнтам, безпеки. Коли почався період з 2017 по 2018 роки, багато уваги приділяли здоровому харчуванню. Підтверджено Артемом чорним, співзасновником компанії MOST. Ринок наповнився корисними снеками, гранулами, якісними чіпсами, пастилою, мармеладом.

Якщо компанія виробляє нішеві органічні продукти, їй складно опинитися в ритейлі при порівнянні з іншими. Коли вдається продавати не більше, ніж п’ять пляшок протягом місяця, не має значення, що у кожної з них буде своя відмінність. Губаренко сказав, що в масовому поширенні цього не допустимо робити. Коли кожен компонент натуральний, з ним непросто працювати. У них непередбачувана поведінка під час виробництва. В Eat Easy була створена власна лабораторія для контролю. Сюди прийшли лаборанти, які раніше працювали на пивоварному заводі.

Прийнятих рішення з інвестиціями спочатку не дозволили отримати потрібний результат. Однак у ставленні до напоїв відбувся розвиток нового напрямку. У компанії з’явилися нові дистриб’ютори. Eat Easy займалася відправкою нової партії на територію балтійських країн. Було відправлено близько двохсот пляшок. Потім вирішено відправити продукцію Чехії, Польщі, Словаччини. Була куплена земля в розмірі чотирьох гектар. Вона знаходиться поруч з польським кордоном. Тут планується побудувати нову фабрику. На будівництво має піти майже п’ять мільйонів доларів. Поки відсутня впевненість в тому, що вийде отримати потрібний ескорт.

You may also like...