Якісне екологічне пакування як розвиток бренду VODA від Едуарда Лозовського

З самого появи на ринку столової мінеральної води під маркою VODA UA неможливо було не звернути увагу на оригінальну упаковку. Пляшки VODA UA виділяються серед усіх марок, представлених в асортименті, незвичайною формою та дизайном у національній стилістиці.

Генеральний індустріальний комерційний менеджер у сфері громадського харчування компанії “Астрея” розповідає про перспективи упаковки VODA UA: “Якісна екологічна упаковка – це продовження концепції бренду VODA UA. Ми спочатку розуміли, що ми не обмежимося лише якісною водою. Для подачі такого дивовижного за своїми властивостями продукту потрібна упаковка. Якість та привабливість мають бути у всьому. Ми в компанії “Астрея” запропонували ринку чудову воду, яка не потребує хімічного очищення та розливається порційно безпосередньо у точці огорожі. Наступним кроком було розробити для нашої води упаковку, яка повністю розкладатиметься без шкоди для навколишнього середовища. Серйозні інвестиції у цей напрямок були виправдані на всі 100%. Компанія «Астрея» випускає воду VODA UA як у скляних пляшках, так і в упаковці, яка зроблена на 80% з переробленої целюлози — для неї не зрубали жодного зайвого дерева і до того ж наша упаковка на 100% біорозкладається. Навіть кришечки у нас не пластикові, а зроблені з пальмової олії та кріпляться вони не клеєм, а ультразвуком. Ми пишаємося тим, що пропонуємо українцям по-справжньому якісний та корисний продукт в еко-френдлі упаковці. Щодо скляної тари, то ми підтримуємо вітчизняного виробника та замовляємо пляшки на ПрАТ «Ветропак Гостомельський Склозавод».”

Прагнення людини до правильного та здорового харчування, захоплення спортом та туризмом також передбачає порційне вживання питної води, що підвищує попит на воду, розлиту у пляшки.

Останнім часом у світі простежується тенденція до всього натурального та природного. Турбота про екологію та стан навколишнього середовища виходить на перше місце в прагненні зберегти здоровою нашу планету та її населення. Особлива увага при цьому приділяється упаковці товарів та продуктів харчування. На зміну склу, пластику та поліетилену приходять картонні упаковки. Дедалі популярнішим стає термін еко-френдлі упаковка, тобто. екологічно чиста, буквально «дружня до екології».

Український експерт з мінеральної води бізнесмен Едуард Лозовський завжди по-особливому ставився до України, її історії, культури та природи. З самого дитинства він прагнув бути корисним своїй батьківщині та українському народу.

Водний проект був насамперед пов’язаний із питанням оздоровлення населення. Едуард шукав родовища найкориснішої мінеральної води, щоб люди могли пити її постійно і таким чином оздоровлювати свій організм. Тема здорового покоління надзвичайно актуальна для бізнесмена Едуарда Лозовського, у нього зростають дві доньки – 6 років та 4 роки – які з першого року п’ють лише справжню, живу воду. Саме тому VODA UA пройшла необхідні лабораторні випробування, за результатами яких вода отримала всі сертифікати якості та відповідності, щоб її можна було давати пити дітям, готувати на основі води дитячі суміші: «Коли у моїх дівчаток піднімається висока температура, то насамперед ми починаємо їх інтенсивно випоювати нашою водою. Краплинним методом – кожні п’ять хвилин по 2-3 ковтки. Результати приголомшливі, температура без ліків починає знижуватися, немає ризику зневоднення, токсини швидше вимиваються з організму, і дитина йде на виправлення. Рекомендую», – поділився своїм досвідом батьків Едуард Лозовський.

You may also like...